Mijn hm bestelling!

moadborad

Hi Lady’s,

De vakantie komt er alweer bijna aan!! Ik heb er zin in ben al 2 jaar niet op vakantie geweest en al bijna 11 jaar niet met de auto naar Marokko en nu ga ik weer dus extra spannend..maar het is ook altijd zo warm onderweg het is nu al warm laat staan als je moet reizen dan wil je natuurlijk lekker comfortabele kleren aan hebben.

Ik heb een  moadboard gemaakt; dit heb ik besteld online bij de HM ooh wat is dat toch verslavend jeetje zeg….  Binnenkort wil ik nog enkele dingen kopen bij de Primark hebben jullie nog leuke ideeën ?? qua jurkjes broeken of sandalen ergens gespot laat het in een reactie achter.

Geef een reactie

