DIY Mee-eters

11667276_496946620461242_1395886133803454602_n

Wat doe je tegen mee-eters :

Van de week kwam ik een leuk filmpje tegen van hudabeauty die jullie vast wel kennen van YouTube. Ik zag een filmpje over mee-eters hoe je deze kan weghalen. Baking Soda kan ook gebruikt worden als gezicht – en lichaamscrub om dode huidcellen te verwijderen.

Voordat je hier begint kun je het beste eerst je poriën openen door een heet/warm washandje op jou gezicht te leggen voor een paar minuten.

Stappenplan: een theelepeltje bakingsoda, en 2 theelepels tandpasta en een druppelwater je mengt dit in een bakje tot het een pasta wordt en doet dit op je neus d.m.v een tandenborstel en gaat hiermee voorzichtig over je neus scrubben. Hier na met koud water afspoelen zodat de poriën weer sluiten.

Ik heb een tandpasta met menthol gebruikt it burnsssssss like hell dus let daar wel op.. en een tip probeer een zachte tandenborstel..

Mijn neus is echt schoon geworden ik zou dit 2 keer per week doen..en je kan ook altijd op YouTube kijken bij hudabeauty.

Laat een bericht achter als je dit hebt uitgeprobeerd.

Geef een reactie

