OVER MIJ

 

WELKOM!

Hi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Mijn naam is Safae, de eigenaresse achter deze blog.  Hier schrijf ik van alles wat ik leuk vind .Mijn blog is een portie beauty, fashion, food, lifestyle, DIY ,reviews en reizen. Je kunt iedere dag een ander soort artikel verwachten het is nooit het zelfde. Ik houd heel erg veel van schrijven en bloggen is voor mij de perfecte manier om mijzelf te uiten, en ook om mijn bezoekers op de hoogte te houden van de laatste beauty  , mode en lifestyle trends. Op dit moment blog ik parttime. Zelf heb ik nog geen vaste dagen waar ik een artikel op plaats, maar ik probeer iedere dag iets te plaatsen . Naast bloggen studeer ik nu af als apothekersassistent wat ik heel erg leuk vind. Door het schrijven ben ik lekker bezig met mijn passies en vind ik het heel leuk om andere mensen te inspireren. Leuk kennis te maken !

 

Geef een reactie

