Revieuw: Essence Pure Nude powder

essence_pure_nude_powder04

Wauw dit is echt een mooi en fijn product. Je zou kunnen zeggen dat dit van een duur merk komt zoals MAC of Bobby Brown! Deze heeft 3 verschillende tinten. De tint die ik zelf heb geprobeerd is 20 Nude Beige. Dit voor een kleine prijsje van €3, 59. Je ziet dat het niet gelijk dekkend is dat is moeilijk te zien op een foto. Maar wat ik zelf doe is dat ik eerst foundation op mijn gezicht doe en dan deze poeder in een lichte vorm. Deze poeder is wel diep gegraveerd waardoor het lijkt net alsof er niets op je kwast zit. Ik denk dat je met deze poeder goed je huid kan matteren vooral op de dagen waarop je geen foundation wil gebruiken.

One thought on “Revieuw: Essence Pure Nude powder

Geef een reactie

