revieuw : match 2 cover Cream concealer 


Dit is een fijn product wat ik tegen kwam in de kruidvat van de schappen van essence ik was eerst aan twijfelen of ik die van catrice zou nemen maar dacht deze eerst uit te proberen.

Ik kan zeggen dit is een geweldig product voor de wallen onder me ogen na lange dagen, onder je wenkbrauwen wat ik ook wel eens zie op youtube filmpjes.

Deze concealer is in een kleur verkrijgbaar. Je kunt maar een kleur gebruiken. Dus een kleur zou maar bij jou huidskleur kunnen passen. Dat is wel wat modern natuurlijk bij mij past de donkere net iets beter maar wat ook een oplossing is dat je ze beide mengt.

Ik denk dat dit ideaal is voor onder de ogen en onder de wenkbrauwen het is zacht en je hebt maar een klein beetje nodig je zou het goed uit kunnen smeren met je vinger toppen.

Match 2 cover concealer kost €2,59

Geef een reactie

