Revieuw Scrubcreme met abrikozenpitten van de Kruidvat

11738039_500276390128265_5297426289834282084_n

Dit is een scrubcreme van eigenmerk van de Kruidvat. Wat mij gelijk opviel is dat het in een potje van bruinglas zit (100 ml) met een plastic deksel. Je kan dit netjes bewaren in de badkamer of op de slaapkamer. Het enige nadeel is dat het wel minder is als je het wil aanbrengen omdat dit een diep potje is waar je met je vingers in moet kliederen.

Bij de Kruidvat heb je verschillende merken en lijnen van eigenmerk voor gezichtsverzorging. Deze lijn bevat abrikozenpitten. Het doel van deze scrubcreme is dat het dode huidcellen verwijdert.

Gebruiksaanwijzing: je moet dit 1 tot 2 keer per week op een vochtig gezicht aanbrengen en lichtjes in masseren daarna met lauw water afspoelen. Wat ik zelf altijd heb geleerd is om je poriën ook te openen dit doe ik door een warm washandje eerst op me gezicht te leggen waardoor de poriën open gaan en ik dit product rustig op me gezicht in masseer en daarna afspoel met lauw water en afsluit met een koud washandje op me gezicht waardoor de poriën weer sluiten.

Wauw wat een topproduct ik kan zeggen dat het precies nakomt wat er op de verpakking staat, je gezicht voelt gelijk zijdezacht aan en ziet er ook fris uit. Het heeft geen geur gewoon neutraal en voor een klein prijsje van €2,85

Geef een reactie

