grotere borsten door voedsel

Hai dames,
Allereerst alhamdulilah 3ala koli 7al, ik ben tevreden met hetgeen dat ik van allah swt heb gekregen.

Ik las laatst een interessant artikel, ik ben meteen op onderzoek uitgegaan. Verschillende bronnen bevestigen dat het eten van voeding dat oestrogeen bevat voor grotere borsten kan zorgen.

De truc voor grotere borsten is veel oestrogeen via je voeding op te nemen. Dit is een vrouwelijk hormoon, het probleem hiermee is eenvoudig, dit wordt tijdens de puberteit door je lichaam gejaagd om je lichaam te doen veranderen in dat van een vrouw.

Het zorgt voor de start van je menstruele cyclus, bezorgt je rondingen en doet je borsten groeien. De reden waarom zoveel vrouwen niet de borsten hebben die ze willen, is omdat hun puberteit te vroeg stopte, waardoor hun boezem zich niet volledig ontwikkelde.
Planten en kruiden
Wanneer je puberteit rond je zestiende stopt, daalt het niveau van oestrogeen drastisch. Je borsten blijven zo groot tijdens je hele volwassen leven. Om ze op een natuurlijke wijze groter te maken, moet je dus gewoon meer oestrogeen consumeren. Deze stof komt in de vorm van fyto-oestrogeen van nature voor in heel wat verschillende planten en kruiden. Je vindt dit in lijnzaad, sojabonen en zelfs tofu. Als je regelmatig deze producten consumeert, kunnen je borsten een tot twee cups groeien.

Het klinkt in mijn oren best logisch, ook bij mij is mijn pubertijd vroeg gestopt. Het is het proberen waard lady’s.
Wie doet mee?

Geef een reactie

