Kruidvat Fresh dagcreme voor de droge en gevoelige huid

Al een hele lange tijd ben ik opzoek naar een goede dagcrème. Zelf heb ik al een hele lange tijd geen dag of nachtcrème gebruikt omdat ik snel uitslag krijg of raakt me gezichtshuid geïrriteerd. Van de week ben ik in de stad geweest en ben ik deze nieuwe dagcrème tegen gekomen in de schappen van de Kruidvat.

kruidvat dagcreme

De dagcrème heet ”Fresh” en ziet er ook heerlijk fris uit. De tube is lichtblauw/mintgroen met een logo dat het dermatologisch is getest. Verder staat er op de verpakking dat het zorgt voor:

  • 24 uur hydratatie
  • verzorgt en matterend effect voor de jonge huid (ik ben 27 jaar maar het kan geen kwaad aangezien ik nog geen last heb van rimpels.
  • normale en gemengde huid

Deze nieuwe dagcrème van Kruidvat voed en verzacht de huid. Het is een lekkere frisse ruikende crème (tropische fruitextract) met een romige substantie die je huid een soort boost geeft en je laat stralen. Ik merk dat de crème snel wordt opgenomen heerlijk….Jummmy. Dit is zeker handig als je haast hebt in de ochtend als je ook nog je make-up moet aanbrengen.Het zorgt voor 24 uur lang hydratatie dit is zeker goed voor een vochtarme huid en bevat een matterende poeder. Het matterende effect is zeker fijn met dit warme weer waardoor je huid niet gaat glimmen. 2 vliegen in een klap niet waar??!!?

Kortom :zelf vind ik het een fijne dagcrème. Hij wordt snel opgenomen en is zeker een goede basis voor je make-up, je huid wordt er heerlijk zacht van. Dit is zeker een topproduct van de Kruidvat. Ik zou hem zeker adviseren voor de jongere meiden tussen 16-20 jaar. Ik zou eerder gaan voor een voedende dagcrème. Het komt zeker zijn beloftes na.

Je hebt ook een andere voor de gevoelige/droge huid.

Hij kost €2,99 bij de Kruidvat.

Ga jij hem ook kopen?

Geef een reactie

