5 redenen waarom de hersft best leuk is !

78ecb9966093ed54861660f1df21163d
.  Warme chocolademelk of latte macchiato

Graag met slagroom (superrrrrr lekker)

2.  Lekker veel bakken

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik aan de herfst denk dan denk ik aan cake, pannenkoeken, lekkere tajines en appeltaart. Er is niets gezelligers dan om in het najaar lekker zelf deze lekkernijen te bakken met mensen waarmee je graag samen bent.

3.  Dag Slippers!

De najaarsmode is wat mij betreft ook een reden om naar de herfst uit te kijken. Ik vind het heerlijk om in de zomer in luchtige jurkjes rond te hangen, maar mijn voorkeur gaat toch altijd uit naar leuke vesten, mooie truien en laarzen. Naast mijn heerlijke Supertrash laarzen, die ik in de zomer tot mijn grote spijt niet aan kan zonder er een eigen zwembad in te creëren, vind ik het ook geweldig om in het najaar met mijn gekleurde regenlaarzen door de plassen te stampen.Ik kijk er al naar uit om nieuwe regenlaarzen te kopen.

c63b051b9dc08ab6206915ae319f24de

4. Bankhangen

Zodra de herfst is begonnen is het officieel toegestaan om lekker lang op de bank te ”hangen”. Lekker alle favoriete series te kijken. Gezellig kaarsjes aan, dekentje erbij en kopje koffie. Of lekker surfen op internet. Wie Heeeerlijk ontspannen.

5. Laagjes

Er zijn genoeg redenen om elke herfst meerdere lagen kleding te dragen. Als je bijvoorbeeld gaat wandelen in het bos is het handig om meerdere lagen kleding (ook wel bekend als de uientechniek) te dragen. Zo kan je, als je het te warm krijgt, even een laagje uittrekken en in je tas stoppen. Zo heb je het nooit te warm of te koud. Layering is niets nieuws, maar je ziet het de laatste jaren erg vaak.

Lots of Love…… BeautyDialy

2 thoughts on “5 redenen waarom de hersft best leuk is !

Geef een reactie

