Last Summer Diary

Helaas is het tijd om terug te komen naar de normale wereld. Ik ben lekker 4 weken weggeweest naar Marokko. Sinds een week ben ik weer terug in Nederland. Ik heb binnenkort weer examen dus ik ben voornamelijk thuis hard aan het studeren maar deze week eerst bijkomen. Het reizen was zo leuk onderweg met de auto je ziet zoveel leuke dingen in andere landen. Een keer wat anders dan een vliegtuig. Zeker een aanrader om een keer te doen! Ik heb genoten van mijn tijd in Marokko & heb veel nieuwe vrienden leren kennen. Mijn zomer is voorbijgevlogen, heb veel tijd gehad om te rusten, sun, food, nature& family.  Ik laat het woord over aan de foto’s. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik hoor het graag.
Love …. BeautyDialy

  

  
  

Geef een reactie

