Challenge: What would you do?

Lieve volger,

De zomervakantie is gevlogen en met de start van september zijn we weer met zijn alle begonnen met school/werken. De winkelschappen hangen vol met de herfst-winter collecties.Persoonlijk houd ik van de herfst/wintercollecte. Het is zo knus en lekker warm. Ik studeer bijna af , op dit moment ben ik aan het bikkelen voor de laatste examen om mijn diploma te halen. Ik zat te piekeren wat ik echt nodig heb in mijn garderobe en ben natuurlijk tot de conclusie gekomen dat ik een echte designer tas mis. En mijn favoriet is die van Chanel…Ik zat te denken om geld te sparen en later dit jaar rond december voor mijn verjaardag deze prachtige designer tas te kopen…

chanelbah

Wat mij ook weer leuk lijkt is een Vespaaaaaa…..ja deze is altijd leuk. Ik zelf heb een auto en veel mensen zeggen weer van ja als je voor een vespa kan sparen kan je beter een andere auto halen. Ja dat is inderdaad wel een klein beetje waar..Maaaar het lijkt mij leuk om voor komende zomer een Vespa te hebben.

vespa-primavera-2014-outdoor-8

Zou je gaan voor de Vespa of de designer tas van Chanel? Eigenlijk verdienen we ze allebei en wil ik ze allebei maar het is een uitdaging om er een te kiezen. Ik ben benieuwd naar jullie keuze!

Lots of Love …Beautydialy

 

Geef een reactie

