Review: Groene klei masker van de Tuinen

Lieve volgers,

Een aantal maanden geleden kocht ik het groene klei masker van de Tuinen. Veel mensen die ik sprak waren er heel positief over. Volgens hun mening was het de perfecte masker tegen puisten en mee-eters. Hij is alweer bijna op dus deze ga ik weer binnenkort kopen. Normaal koop nooit hetzelfde en verander ik graag van producten, omdat ik graag iets nieuws wil ontdekken. Dit is nu wel mijn favoriet.

tuinen

Ik heb het masker nu een aantal keer gebruikt en ik blijf er keer op keer enthousiast over. Mijn favoriet! Waarom heb ik deze nooit eerder ontdekt? De masker is heel gemakkelijk aan te brengen met je vingertoppen of een kwast. Na 10-15 minuten droogt het masker op en kun je het met lauwwarm water afspoelen. Wat ik doe is met een zacht washandje. Het resultaat is verbluffend je zal merken dat je gezicht heel zacht en schoon aanvoelt. Soms krijg ik wat rode plekken op mijn wangen maar dit gaat van zelf weg. Nu het herfst is smeer ik na het gebruiken van het masker een nachtcrème op omdat anders me gezicht droog aanvoelt. Klei onttrekt vocht en vet van je gezicht, dus het is niet gek dat je huid dan wat droog aanvoelt.

IMG_8242

Wat ik zeker heel belangrijk vind is dat het masker vrij is van parabenen, kleurstoffen, sulfaten en minerale oliën. Het ruikt fris naar lavendelolie, is makkelijk te gebruiken. Je kan er super lang mee doen. Want je gebruikt hem 2 keer per week voor een goed resultaat. Laatst hoorde ik op de Marokkaanse radio een meisje vragen wat ze het beste kan doen tegen acne en de arts beantwoorde in het vragenuurtje heel simpel: Groene klei masker. En ik stem hier zeker mee in…My favorite

Lots of Love…..

Beauty Dialy

.

Geef een reactie

