9 essentials die de herfst zullen domineren

De zomer is alweer voorbij en de herfst is begonnen. In dit artikel wil ik mijn 9 Essentials delen met jullie die deze herfst zullen domineren. Ben jij benieuwd welke dit zijn lees dan snel verder.

Tangier-Morocco-mint-tea

Thee

Ik vind thee zo knus! Wanneer bezoek langs komt drinken wij altijd een lekkere kop thee op een avond, maar ook in mijn eentje drink ik met een gemak een hele thee pot leef wanneer ik lekker thuis ben. Een lekker kopje thee , koekjes, tv en plaid en mijn avond kan beginnen. Heeeeeerlijk ontspannen.

Parfum

In de herfst ga ik liever voor zwaardere geuren. De wind en de regen spoelen immers toch de helft weg voordat je ergens aankomt op jou eindbestemming. Mijn favorieten zijn: Alien, Dior Adicct

how-to-choose-an-umbrella

Paraplu

Deze zit altijd in mijn handtas. Zonder deze ga ik de deur echt niet uit.

yankee-candles

Kaarsen

De dagen beginnen korter te worden en het wordt sneller donker, steek ik graag in de avond kaarsjes aan. Ik vind dit zo knus! Ik wil een kaarsenbrander kopen met verschillende parfum geuren zoals Zwitsal, Alien of Gucci. Heerlijk!

rs_560x415-150219170434-Marc-Jacobs-nyfw

Truien en vesten

Ik heb in me kamer geen kledingkast daar is mijn kamer net te klein voor. Maar bovenop zolder heb ik een grote kledingkast waar ik zoveel bagage kwijt kan. Luxe he ? Dit weekend ga ik even mijn zomerkleding inwisselen voor de herfst/winter kleding en kan ik gelijk zien wat ik nog moet kopen. In de winkel hangen weer zoveeeeeel mooie dingen. Persoonlijk heb ik er zin in om een warme trui aan te doen,dikke vesten, jurkjes en fluffy vestjes.Superrrrr Lekker en Fijn. Mijn favoriete kleuren zijn bruin, zwart, bordeaux, legergroen, donker blauw,beige…)

images3CGWKZBW

Lippenstift

In de zomer houd ik meer van de nude kleuren of roze tinten. Op dit moment zijn de kleuren zoals Chocolade en Berries hot in lippenstiften ..Ik vind het niet echt mooi maar ik denk dat ik lekker gek zal doen.

Lots of Love…..

Beautydialy

Geef een reactie

