Nieuw ! Garnier Loving Blends Review

Yeeeey, eindelijk ! Het is zover de nieuwe producten van Garnier liggen in de schappen in de Nederlandse drogisterijen. De loveling blend collectie. Deze producten heb ik al jaren gebruikt in Marokko en heb ik altijd van genoten. Ik nam altijd wel een paar flessen mee terug naar Nederland. Ze hebben ook heerlijke haarmaskers van dit merk. Na al die jaren zag ik ze opeens in de Kruidvat. Wauw ik ben hier zo dol op want wat ik kan verklappen is deze ruiken superrrrr lekkerrrrr! 

  
Vanille en Papaja 2 in 1 shampoo 300ml €2,50 bij kruidvat op dit moment . (verzacht en ontwart voor normaal haar)

  

Het combineert ingrediënten met een plantaardige oorsprong. Dit spreekt zicht wel tegen in mijn ogen ik had verwacht dat er geen sulfaten in zouden zitten maar toen ik op het ingrediënten lijstje keek zag ik wel sulfaten. Dat valt mij wel tegen.

De verfijnde geuren van papaja en vanille zorgen voor een heerlijk verwenmoment.!Deze ruikt echt lekkerrrr. Er zijn 6 verschillende lijnen met bijbehorende producten.

  • Honinggoud( voedt en beschermd en verzacht beschadigd haar)
  • Argan en camelia olie ( voor droog of dof haar)
  • Argan en Cranberry ( gekleurd haar)
  • Kamille en bloemenhoning ( glans voor blonde zachte lokken)
  • Citroen en Zachte klei ( zuiverend en verfrissend voor sneller vet wordend haar)

Voor welke shampoo ga jij?

Lots of Love….

Beautydialy❤️

Geef een reactie

