Review: Kruidvat ontharingsstrips gezicht

Om de zoveel tijd hars ik mijn bovenlip en epileer ik mijn wenkbrauwen. Gister liep ik door de kruidvat en zag ik de ontharingsstrips voor het gezicht en dacht deze ga ik eens proberen.

Het werkt heel simpel , je moet de strip warm wrijven tussen je handen , de strips haal je van elkaar en dan opplakken. Wat wel belangrijk is dat je tegen de haargroei trekt. Ik heb deze strips wel geknipt omdat ik ze persoonlijk te groot vond zodat ze precies passen en alle haartjes verwijderd die ook weg moeten!

 

  Je moet natuurlijk wel heel hard trekken dat is verschrikkelijk maar het doet eventjes pijn. Wat ik zelf wel jammer vind is dat het niet gelijk alle haartjes pakt en ik me zelf herhaaldelijk moest martelen! hihihi

Een doosje bevat 20 strips en 4 nabehandeligdoekjes om de resten van de wax te verwijderen. 

Wat zijn de ingredienten:

  

pluspunten:

  • kleine strips
  • prijs
  • blijft weinig hars achter
  • de strip kan je een paar keer gebruiken

nadelen:

  • de doekjes bevatten veel olie en ruiken sterk
  • te weinig nabehandelingsdoekjes
  • ze mogen wat kleiner

de strips kosten€2,49

  Lots of Love

Beautydialy❤️

Geef een reactie

