Wat zit er in mijn tas? 

Iedere dag heb ik natuurlijke een andere tas die ik naar mijn werk meeneem. Een van me favoriete tassen is de onderstaande die ik pas geleden heb gekocht 

  
wat zit er nu eigenlijk in mijn tas aangezien ik zoveel spulletjes meeneem.

  • een haarborstel aangezien me haar altijd door de wind in de war raakt voordat ik op werk kom
  • Me telefoonoplader
  • Kauwgom
  • Portemenee
  • Agenda
  • Mascara ik doe dat altijd in de trein omdat me ogen altijd tranen door de regen ben ik ook bang dat me mascara uitloopt
  • Een lipstick van essence 

  
Verder ook natuurlijk wat lekkers om te snacken achter de telefoon normaal neem ik wat lekkere broodjes mee maar soms lunch ik ook op werk hihi.

Ik leef niet altijd ongezond hoor! 

  

Wat hebben jullie in de tas zitten? 

Like me post 

Follow me om instagram: beautydialyblog

Geef een reactie

