Mijn nieuwe voornemens voor 2016!

Nou morgen is het dan alweer 31 december ! Jeetje wat gaat de tijd zo snel de dagen vliegen voorbij. Het is maandag de dag duurt zo lang voordat je het weet is het alweer vrijdag Weeeeeekend. Zo vliegen de weken voorbij. Morgen kunnen we even bye bye 2015 roepen. 
  
Ik heb eens zitten nadenken maar ik heb toch wel wat doelen voor aankomend jaar. Een van de doelen is :

  • Bewegen; waarom bewegen ja minder de auto pakken meer lopen of fietsen. Dit omdat ik ook op werk voornamelijk veel zit.
  • Geen redbull drinken: ik merk omdat ik toch best wel lange dagen maak dat ik snel geneigd ben om redbull te drinken dit heeft maar een tijdelijk effect dus zo goed is dat helemaal niet. ik moet ermee stoppen dat ga ik ook doen door iedere keer als ik geneigd ben €1,00 naar me spaarrekening te sturen.
  • Spaardoel bereiken ; nu ik werk wil ik me spaardoel bereiken omdat ik wel een nieuwe auto wil kopen of een Vespa voor de zomervakantie.
Geef een reactie

