Nieuwe beautyroutine: Scheermesjes voor het gezicht in mijn stash! 

Hoi volgers,

Iedere dag kijk ik wel op YouTube wat filmpjes van grote beautygurus. Ik ontdekte laatst iets wat heel goed werkt en wil dit met jullie graag delen .

Een van mijn favoriete beautybloggers uit Amerika is Carly bibel . Ik zag laatst een video waar ze aan de slag ging met een scheermesje wat me inspireerde om deze ook te gebruiken in de toekomst.

Ik liep laast een euroshopwinkeltje in en heb deze voor €1, gekocht dacht ik. Een verpakking van 3 mesjes met leuke opvallende kleurtjes.

  
Na een paar dagen ben ik gelijk aan de slag gegaan. Ik was wel een beetje bang dat ik me zou bezeren maar dit is niet gebeurd . Er is een bepaalde techniek hoe je te werk gaat. (Kijk hiervoor op YouTube)

Wat haal ik hiermee weg?

  • Kleine donshaartjes 
  • Haartjes op me bovenlip
  • Kleine haartjes onder me wenkbrauw en tussen me wenkbrauwen.

Het schijnt dat als je dit gebruikt dat je make-up de hele dag flawless op je gezicht blijft. Wat niet gaat creasen!! Een win-win situatie niet. 

Ga jij ook beginnen met deze nieuwe Beautyhack? Ik in ieder geval wel!

Liefs,

Beautydialyblog @follow me on instagram


2 thoughts on “Nieuwe beautyroutine: Scheermesjes voor het gezicht in mijn stash! 

Geef een reactie

