Review :Kruidvat body butter

Laatst kon je in mijn korte shoplog zien op instagram dat ik een nieuwe Kruidvat body butter heb gekocht. De Kruidvat heeft vier verschillende varianten in hun assortiment en een daarvan is de blueberry lychee. De rijke en romige bodybutter wordt makkelijk door de huid opgenomen en voelt niet vet aan! 

Blueberry&Lychee

 
Ik had  niet verwacht dat dit product zo fijn is en wat ruikt het lekkerrrr! 

 

Dit is een van me favoriete producten op dit moment in de winter! Hij ruikt lekker en je blijft hem ook ruiken.Meestal als ik ga slapen smeer ik me handjes hiermee lekker in.

De prijs is tussen €2,- à €3,- een budgettopper. Hij voelt niet vet aan en wordt snel opgenomen door de huid. 

In het assortiment van Kruidvat heb je ook nog andere geuren van dit product. 
Liefs,
Beautydialyblog

Follow me: instagram: beautydialyblog

 

Geef een reactie

