Challenge: Als ik redbull drink maak ik €2,- naar me spaarrekening! Ga ik het kunnen volhouden?

Bij dit nieuwe jaar had ik wat doelen voor mezelf gesteld een van die doelen is : geen redbull meer drinken en als ik dit toch doe dan maak ik een klein bedragje over naar me spaarrekening !!

Gister was ik aan het werken en aangezien ik een grote vreetbui heb werd ik door me collega Michael betrapt hahaha!! 

Om eerlijk te zijn het is moeilijker dan ik dacht. Het leek zo makkelijk om het achter me te laten maar nu heb ik me zelf onderschat.

Als ik zo doorga heb ik wel een aardig bedragje gespaard door alleen redbull te drinken ( een kleine win – win) voor mij makkelijker om te sparen. 

Hopelijk ga ik onder ogen zien dat het me bankrekening leegmaakt en wordt ik weer wat gezonder!

Mijn collega Michael houd me een beetje in de gaten 😁☺️.

Tot dus ver heb ik maar 2 blikjes gedronken . 

Wat vinden jullie van mijn challenge die ik met mij zelf aan ga?

Liefs,
Beautydialyblog 

2 thoughts on “Challenge: Als ik redbull drink maak ik €2,- naar me spaarrekening! Ga ik het kunnen volhouden?

  1. Ontzettend goed dat je het al beseft en er iets tegen wilt doen, zelf ben ik anti-redbull, heb het nooit geproefd (maar vind het wel erg stinken) dus ik weet niet wat het met een mens doet na het drinken van een redbulletje, heb je geen andere favoriete drankje die je in plaats van redbull kunt nemen. Heel veel succes met je challenge, you can dot it!

    Liked by 1 persoon

    1. Jaa ik besefte dat ik zelf teveel doe werk fulltime /blogger ook daarnaast. En om energie uit mij lichaam te halen ging ik redbull drinken collega’s zeiden jij begint verslaafd te raken. Voor mij een wake up call. Ja eerlijk als ik het drink geeft het mij een gevoel van oefffff ik ben rustig en kan er weer tegen aan. 🤓Ja ik zal laten weten hoe het is gegaan over enkele weken.

      Like

Geef een reactie

