Mijn beste aankoop van 2015:Anastasia dipbrow

Lieve lezer,

Ik kan met 100% overtuiging zeggen dat de Anastasia dipbrow pommade mijn beste aankoop is geweest van 2015! Dit product is de musthave die iedere blogger in haar stash heeft.Deze pommade is de uitkomst voor strak getekende wenkbrauwen maar voor vrouwen die het toch natuurlijker willen houden is dit het perfecte product. 

Pak een kop thee en wat lekkers en lees snel mijn review! 

  

Eindelijk zie ik een hele verbetering in mijn wenkbrauwen en zien ze er ” on fleek ” uit! ( ook al heb ik geen tijd om ze altijd te epileren en tja dikke wenkbrauwen zijn in , no worries).

Ik ben naar de Douglas geweest en liet me adviseren over het product  dat ik toch de ” chocolade bruin ” mij het beste past aangezien ik donker haar heb. Zelf heb ik een borstel gekocht bij de Hema die je op de bovenstaande foto ziet( € 1,75). Ik vond zelf die van Anastacia duur terwijl het gewoon het zelfde is. 

  
Anastasia dipbrow pommade zit in een glazen potje. Je hebt 5 verschillende tinten : Blonde,Auburn,Chocolate, Ebony en Dark Brown. De dipbrow pommade is waterproof. Voor dames die een vettere huid hebben hecht de dipbrow pommade zich aan de haartjes en de huid.

De Anastasia dipbrow pommade is zuinig in gebruik, een pot is 4 gram en je kan het kopen bij Douglas (€27,95) . Je zou het liefste jezelf kunnen laten adviseren welke kleur het beste bij je past aangezien de kleuren wat donker zijn.

Ik ben er tevreden over en gebruik het dagelijks. Een tip zorg ervoor dat je het glazen potje altijd goed dicht maakt na gebruik anders gaat het uitdrogen en dat zou zonde zijn !

Voeg jij de Anastasia dipbrow pommade aan je beautystash?

Liefs,

Beautydialyblog x

8 thoughts on “Mijn beste aankoop van 2015:Anastasia dipbrow

    1. Hahaha ik had dat ook in het begin dat de prijs me tegen hield en dacht dit is weer een miskoop kocht eerder altijd wel een wenkbrauwpotlood van de Hema van dit is echt zijn geld waard zeker met garantie alleen je moet goed trainen

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

