Review: Kruidvat gezichtsreinigingsborstel! 

 

Kruidvat heeft ook een nieuwe reinigingsborstel in hun ” Skinscience” lijn. Deze is voor alle huidtypen. Een gezichtsreinigingsborstel zorgt ervoor dat je huid goed gereinigd wordt en ook wordt doorbloed. Op deze manier worden er nieuwe huidcellen aangemaakt en zorgt dit ook voor een gezonde huid. Je hebt dan “2 vliegen in een klap”. Ik kocht deze gezichtsreinigingsborstel van de Kruidvat  en testte hem uit.

  
Het is een roze borstel die je als een elektrische tandenborstel kunt gebruiken. Zo simpel is het. De verpakking bestaat uit een acculader waarmee je het apparaat kunt opladen. Als het apparaat volledig is geladen , kan het tot 3 uur mee (180 min). Ook heeft het hygiënische beschermkapje. 

  
Er zit een aan en uit-knop schakelaar. Ik hield altijd dit knopje vast tijdens het reinigen. Later kwam ik er achter dat je heel hard en diep moet drukken wil je dat hij aanblijft! (Dit vind ik zelf wel minder). Je hand wordt er zo moe van. Althans bij mij.

  
Ik zelf  gebruik deze reinigingsborstel van de Kruidvat met de deel cleansing Cream. Hij roteert helaas niet wat minder is je moet zelf de ronddraaiende bewegingen maken.Deze borstel is ook waterbestendig wat betekent dat je hem onder de douch kan gebruiken(Door de stoom zijn je poriën open, wat voor nog beter resultaat leidt) .Als je er geen kliederboel van wil maken boven de wasbak.

Wat ik zelf heel minder vind is dat je het aan/uit knopje moet vasthouden tenzij je echt sterk bent om diep te drukken want dan blijft hij aan. Verder draait het niet ( dat moet je zelf doen). In de gebruiksaanwijzing geeft hij aan dat je dus 20 sec.op iedere wang moet gebruiken en op de t-zone 60 sec. Je zou volgens de gebruiksaanwijzing in totaal 1 minuut nodig hebben zowel ‘smorgens en ‘savonds .Maar ik heb het idee dat je toch wel langer bezig bent. 

  
Voor mij is dit niet een fijn product dat ik zeg waaaauw. Zelf gebruik ik het apparaat niet iedere dag omdat veel dingen mij tegen houden en waardoor ik al geen zin heb. Ik deel graag positieve nieuws in reviews maar dit product voldoet niet aan mijn verwachtingen.Jammer genoeg vind ik dit ook wel een miskoop van 2015. Je kan beter een tientje erbij doen en goed roterende gezichtsreinigingsborstel  kopen. 

Nadelen:

  • Roteert niet
  • Stopt niet uit zich zelf na 1 min( soms ben je te lang bezig wat het doel tegen spreekt want je zou denken dat het juist snel en effecient te gebruiken is.
  • Geen timer moet je zelf bijhouden op je mobiel ( onder de douch gaat het niet)
  • Er zit geen reis etui bij
  • Geen andere opzetstukken qua borstel

Heel eerlijk ik vind het jammer dat de Kruidvat op deze punten niet heeft gelet. Anders kon ik jullie vertellen dat het zeker een dupe is van de ”  Philps Visapure”. 

Wat vinden jullie van het Kruidvat Skin Science Purifying Cleansing System, is het iets voor jou? 

4 thoughts on “Review: Kruidvat gezichtsreinigingsborstel! 

    1. Ik zou zelf even goed onderzoek doen alvorens je een Gezichtsborstel koopt als je hiermee iedere dag aan de slag wil of je huid wil verbeteren ( je kan beter investeren voor de langere termijn)

      Like

Geef een reactie

