Dupe ” M.A.C Faux” (Kylie Jenner lipstick )

Zo veel mooie musthaves in Make-up heaven, maar soms zo te duur….gelukkig hebben veel high-end producten een betaalbaar tweelingzusje.

Dat M.A.C lipsticks een ernstige verslaving kunnen veroorzaken is geen nieuws. Een van de paradepaardjes uit hun collectie die iedere beautyblogger of meisje in haar stash heeft is het kleurtje “Faux”. Heb jij een budgetweekje ingepland en ben je benieuwd welke dupe ik heb gevonden die het tweelingzusje is van de “Faux”? Lees het hier onder! 

  
Laatst was ik even in de Kruidvat mijn favoriete shampoo van Aussie kopen en dan vind ik het wel altijd leuk om langs de Make-up te lopen. Tijdens mijn zoektocht naar een mooie nude kleurig lippenstift kwam ik de bovenstaande kleur tegen van Essence die in mijn ogen precies het zelfde is als de Faux. Ik ben al zo vaak naar Douglas geweest in Maastricht iedere keer uitverkocht!!

  
Dit is een longlasting lippenstift van Essence , deze lijn bevat een aantal prachtige nude kleuren. Dit zijn lichte kleuren tot wat meer donker bruine tinten .Ik vind de lippenstiften van Essence heel fijn en voelen zacht op de lippen. De kwaliteit is super goed voor deze goedkope budgetversie.Zo romig en zacht.
 
De dames die de Faux niet weten te scoren ( omdat deze altijd op is bij Douglas) of simpelweg te duur is want hij kost €19,00. Voor de meiden die wat minder te besteden hebben. Het studentenleven is zwaar en kost veel geld is het natuurlijk hartstikke leuk om dit te ontdekken! 

De bovenstaande kleur is : Cool nude nr.05 € 2,39. Score! Ik hoop dat jullie net als mij hier wat aan hebben.

Ik wou dit graag met jullie delen. 

Much Love ❤️🎀

3 thoughts on “Dupe ” M.A.C Faux” (Kylie Jenner lipstick )

Geef een reactie

