Het anti-griep dieet 11 healthy krachtpatsers

Verkouden? Sla deze gezondheidsboosters in en volg dit 48-uren plan om griep te voorkomen. Leg die zakdoeken maar aan de kant, want die heb je niet meer nodig. Door middel van deze methode kun je de bacteriën snel af zijn. Veel mensen grijpen direct naar supplementen als ze een griepje voelen opkomen, terwijl je veel meer baat hebt bij gezond eten. Met de juiste dosis voedingsmiddelen die ervoor zorgen dat de verdedigingsmechanisme in je lichaam goed verwerken, en hier kan natuurlijk geen pil tegen op. Hieronder volgen 11 boosters die 2 mooie eigenschappen bezitten o.a. bacterie bestrijdend en je weerstand een boost geven. Op deze manier houd jij je immuunsysteem sterk. Tijd om gezond te eten en jezelf te beschermen tegen de griep.

Ben jij benieuwd welke 11 healthy krachtpatsers dit zijn lees dan snel verder ! Ik was de afgelopen week ziek geweest, voelde me zelf zo belabberd, moe, spierpijn, hoofdpijn en verkouden. Met de onderstaande tips heb ik veel baat gehad gelukkig.

griep

 

  1. Avocado

bevat veel vitamine e en zit vol antioxidanten, plus de infectie bestrijdende stof glutathione.

2  .Rode uien

witte uien zijn goed, maar deze variant bevat meer ontstekingsremmende stoffen. ( Een tip is dat je deze als thee kan gebruiken of een ui in parten snijdt en op een bordje naast je bed legt ieeeeeuw denk je dan maar geloof mij je bent per direct verholpen van je verstopte neus) !!

3. cashewnoten

jouw immuuncellen presteren dankzij de zink in deze noten op hun bes

4. kalkoenfilet

zit vol vitamine b2 en b6 en die zijn essentieel voor de aanmaak van antistoffen

5. boerenkool

geen wonder dat alle healthgoroes hier zo gek op zijn! Dit is de bom van vitamine A,C, E en foliumzuur

6. eieren

bevatten naast eiwitten , tig andere voedingsstoffen ,zoals vitamine d. Goed voor je immuunsysteem

7. wortelen

De koning van vitamine A en daarmee een snack die je lijf op en top gezond houdt.

8. Rode en oranje paprika’s

Wist je dat paprika’s meer vitamine C bevatten dan sinaasappels?

bessen.jpg

9. Blauwe bessen, bosbessen en zwarte bessen

Goede bronnen van anthocyanen, kleurstoffen die ontstekingen remmen.

10 Spinazie

Beter dan dit worden groentes niet. Bevat naast vitamine A,C en E ook foliumzuur en ijzer.

11. Paranoten

Het selenium in deze noot bestrijdt virussen. En de vitamine B6 erin is de wapen in de strijd tegen griep.

Ben jij klaar voor de griep of grijp je liever naar een doosje medicijnen? Wat is jou mening …

Please comment.

Liefs,

xx

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s