Mijn allereerste M.A.C lippenstift

Er is nog nooit zo’n grote hype geweest als die van de Kylie Jenner Lip. Ze heeft nu haar eigen lipgloss lijn . Maar M.A.C kwam met de kleuren waardoor iedereen de Kylie Jenner Lips kon hebben. Ik kon niet achterblijven en ging voor de Velvet Teddy.
  

 

Al tijden ben ik op zoek naar de echte Kylie Jenner lipstick, Velvet Teddy. Ik heb me werkelijk suf gezocht in alle Mac counters, Douglas stores tevergeefs, ik viste elke keer achter het net. Tot ik nietsvermoedend bij de Bijenkorf in Eindhoven was en een dillema had want kon niet kiezen tussen velvet teddy en taupe!

  
Mac lipsticks kenmerken zich door de kogelachtige huls die altijd voorzien is van hun standaard logo. De verpakkingen zijn behoorlijk solide en de lipsticks draaien prettig en stevig uit. Bovendien vind ik ze een lekker formaatje hebben. Ook houd ik van het strakke design.
Velvet Teddy is het beste te omschrijven als een lichtbruine kleur met een rozige ondertoon. Een kleur die ik eerlijk gezegd nooit zou kopen als er niet zo’n hype rondom was geweest, want daar vind ik hem net te licht voor.

  
Zelf vind ik roze tinten mij mooier staan! De lippenstick smeert goed uit, mat, ruikt normaal en is het waard!! “Angel” lijkt mij ook Eem hele mooie kleur! 

De lippenstift kost €19.- en is bij alle M.A.C winkels , counters en Douglas te koop.

Wat is jou favoriete M.A.C lippenstift? 

Geef een reactie

