Mijn eerste Pr Event ❤️

Op 29 januari was ik als blogger aanwezig bij het Roots Event samen met een grote groep bloggers, vloggers, journalisten en bedrijven. Dit event vond plaats in Amstelveen waar we onszelf konden tillen naar een hoger niveau met veel kennis, workshops, makeovers, food en gezelligheid ! Wil je meer weten lees dan gauw verder…

 
 
Het was voor mij wel lastig om te vinden waar dit gebouw precies was omdat ik niet bekend ben in Amstelveen en verdwaald was. Maar uiteindelijk kon ik het vinden. Ik was wel zenuwachtig omdat dit de eerste keer was voor me en totaal niemand kende. We werden hartelijk ontvangen met een drankje en hapje. De groepen werden ingedeeld en we konden gelijk deelnemen aan een workshop ( bloggen naar vloggen en geld verdienen met je blog) van niemand minder dan de welbekende tv presentatrice Dalida Moharram  ! Lets do this ! 

  
De groepen gingen wisselen en we konden kennis maken met verschillende bedrijven die hun producten promoten . Zoals Sleek, Black opeal, Black hair academy, Juicy bar , Cupcakes van alles en nog wat! 

   
 Onder genot van een hapje en een drankje heb ik kennis gemaakt met andere bloggers en vloggers. Ik heb nog mijn nagels gedaan  ( dit is een gellak die je met nagellakremover er weet af kunt halen)!  
   
Toen was de dag weer voorbij! Het was heeeel leuk en heb genoten ! Up naar het volgende event  met de lady’s.👄👄💫

3 thoughts on “Mijn eerste Pr Event ❤️

Geef een reactie

