Review: BitesWeLove !

Onlangs ontving ik een leuk pakketje met daarin een aantal heerlijke ontbijtnoten van BitesWeLove, en deze ga ik vandaag aan jullie laten zien.  BitesWeLove ontwikkelen de lekkerste bites! Met een team van food experts ontwikkelen zij voor jou de lekkerste bites op basis van noten, zaden, gedroogd fruit en af en toe wat chocolade.. Van hartig tot zoet, en van heel verantwoord tot guilty pleasures. Je hebt keuze tot wel meer dan 50 verschillende bites: keuze genoeg dus.

  
Ben jij geen fan van goji bessem , dol op cranberries of een echte chocoholic? Dan kun je in je eigen account aangeven welke bites je wel , niet of juist heel vaak wilt ontvangen. Aan de hand van jouw persoonlijke voorkeuren selecteren ze 4 bites die bij je passen. We zorgen voor zoveel mogelijk afwisseling en de juiste mixen. Zo wordt je iedere week verrast!

Ik heb 4 heerlijke smaken mogen  ontvangen om uit te proberen. Ik heb deze iedere ochtend lekker in mijn yoghurt gedaan, echt heerlijk gewoon. ( Sorry op de foto zie je  er 3 een was al opgegeten) Lekker snel en niet zwaar op de maag. Je geniet van de lekkere smaken van o.a caramel en chocolade. Normaal heb je altijd in de winkels de standaard muesli maar daar raak je ook op uitgekeken vind ik persoonlijk. Binnenkort zal ik een bestelling plaatsen.

  
Mijn lekkere ontbijt begin van de dag Jammie

  
Je kan ook zien wat er allemaal in een zakje zit aan ingrediënten.

  
Zelf ben ik er heel tevreden op dit moment  nu ik ben begonnen met sporten en hier ontbijt ik mee in de ochtend of als tussendoortje als ik honger heb.

Ik wil BitesWeLove bedanken voor hun lekkere  bites die me helpen om toch met plezier te ontbijten omdat ik dit vaak oversla, wat echt ongezond is. Dank je ! Ga zo door.

 

6 thoughts on “Review: BitesWeLove !

Geef een reactie

