Preview: Essence Me & my umbrella

thumb.png

Het regent, het regent de pannetjes worden nat..! In Nederland is het nu volop mooi weer maar de herfstcollecties stromen weer binnen. Ook essence brengt in september en oktober een heerlijke herfstwandeling in de regen door met de nieuwste trend edition ”me & my umbrella”. Ik zal je een ding verklappen de favoriete matte lipsticks zijn hotter dan hot en daarbij ook nog eens  een aantal nagellakjes met cool ” rain boots”effects . Helemaal in stijl ga jij de deur uit. Laat de herfst maar komen!

essence me & my umbrella – matte oogschaduw €1,99

Under my umbrella! Twee matte oogschaduws in vanilla en grey met  een fluweelachtige, zachte textuur om long-lasting looks te creëren. Verkrijgbaar in 01 Be your own rainbow en 01 Take me to the clouds.

essence me &my umbrella – wenkbrauw shaper €2,59

Rainb(r)ows. De oogschaduwpoeder, voorzien van een innovatieve sponsapplicator, zorgt moeiteloos voor mooie en perfect gedefinieerde wenkbrauwen. Kies uit één van de twee tinten: voor blondines en brunettes. Verbruikbaar in 01 Brighter than sunshine en 02 Walking on the rainbow.

 

ess. me & my umbrella eyebrow thickener

essence me & my umbrella – matte lipstick €2,39

On cloud nine! Rosewood en dark red toveren een intense look met matte verleidelijke lippen als finishing touch tevoorschijn. Verkrijgbaar in 01 Crazy autumn love en 01 I ♥ rainy days.

essence me & my umbrella – blush €3,39

Hella harvest! De Rosé blush met een coole” you can stand under my umbrelle ”preeg geeft iedere huidtint een frisse en gezonde touch.

ess. me & my umbrella blush

essence me & my umbrella – mini contouring set €2,99

BeautyFALL. De contour-set bevat twee mini potloodjes met een crème-textuur – elk met een highlighter en een contour-kleur. Met de bijgevoegde stap-voor- stap instructies is een perfect resultaat gegarandeerd. Verkrijgbaar in 01 Let a smile be your umbrella on a rainy day.

ess. me & my umbrella mini contouring set

essence me & my umbrella – contouring brush €2,99

Rainy days. De speciale vorm van dit borsteltje is perfect om zowel creme- als poedertexturen te vermengen. Verkrijgbaar in 01 I like people who smile when it’s raining.

ess. me & my umbrella contouring brush

essence me& my umbrella – rain boots nagellak €1,99

Gumboots-Look! Je kunt kiezen uit nagellakjes met een semi-matte finish in vanilla, grey-green, rosewood en dark red met ” rain boots”- effect. Verkrijgbaar in 01 Crazy autumn love, 02 I ♥ rainy, 03 Take me to the clouds en 04 I have my pocket full of sunshine.

 

essence me &my umbrellla – nagelstickers €1,39

Autumn leaves & Co. Creëer de leukste herfstdesigns, bijvoorbeeld parapluutjes, herfstblaadjes of wolkjes, met de praktische nagelstickers. Verkrijgbaar in 01 Happiness is…sharing my umbrella with you.

ess. me & my umbrella nail stencils

 

Essence ”me & my umbrella ” is verkrijgbaar vanaf eind september tot en met oktober.

Ben jij ook zo enthousiast over deze collectie? Wat zou jij graag willen hebben? Zelf ben ik benieuwd naar de blush en de nagellakjes! Ik kan niet wachten om deze te bewonderen in de winkel.

Essence-My-and-my-Umbrella1

 

 

 

 

2 thoughts on “Preview: Essence Me & my umbrella

Geef een reactie

