Review reiniging producten Nivea VS Garnier

Garnier Oogreinigingslotion Express 2in1

Ik koop vaak micellair water om mijn gezicht en ogen mee te reinigen. Afgelopen dagen was ik bij de Kruidvat en zag ik deze nieuwe Garnier oogreinigingslotion. Deze wilde ik toch wel proberen en testen. Omdat veel van jullie ongetwijfeld wel graag oogmake-up removers gebruiken.Ik heb een aantal producten gekocht aangezien ze in de aanbieding waren.

  • Garnier oogreiningslotion Express 2in1 voor waterproof make-up. Ultra- reinigend en verzorgt de wimpers. €5,59

Een 2in1 formule met dubbele werking.

  • 1. Ultra-reinigend .Verwijdert zonder te wrijven effectief make-up, zelfs waterproof en laat niets achter, zelfs geen vettig gevoel.
  • 2. Verzorgt de wimpers na 4 weken. Verrijkt met Arginine , zorgt deze oogreinigingslotion Express 2in1 voor mooie, soepele en stralende wimpers.

    Er staat op de voorkant dat er geen parabenen in zitten. Wauw dit klopt zeker. Ik heb het hele ingrediënten lijstje eens aandachtig bekeken en zie er niks bij van parabenen. Pluspunt!!!

     

    De garnier Oogreinigingslotion Express 2in1 moetje vooraf het flesje schudden. Het is een transparant stevig flesje. Onderin zie je gewoon normaal water en de bovenste laag is licht paars van kleur. Deze prikt gelukkig niet in de ogen en verwijdert mijn oogmake-up snel en gemakkelijk. Wat ik vervelend vind is het vettig laagje bij dit soort olie reinigingslotions, je gaat dan ook vaak even wat wazig zien . De huid voelt gelukkig na gebruik lekker zacht en soepel aan ( niet trekkerig) en heeft geen effect op de ogen. Wel merk ik na een paar uur een kleine vettig laagje rondom mijn wimpers. Maar dit zal wel zijn omdat dit verzorgen werkt.

    Garnier zuiverende reinigingsgel

    Dit is een nieuw product wat ik in de schappen zag liggen en aangezien ze bij de Kruidvat een actie hadden van Garnier 1+1 gratis dacht ik waarom ook niet. Mijn eigen deep cleanser die ik al een tijdje gebruik samen met mijn gezichtsreinigingsborstel raakt ook bijna op. Inslaan kan geen kwaad.

    Als je een gemene tot vette huid hebt, je last hebt van een glimmende huid met verwijde poriën en opzoek bent naar een reiniging met zuiverende werking. Dan zou deze reinigingsgel geschikt zijn. Hij is verrijkt met extracten van groene thee & Mörings. De reinigingsgel reinigt effectief en verwijdert talg, onzuiverheden en vuil voor een schone en gezuiverde huid. Het is een schuimende gel met detoxifierend Groene Thee extract , die de huid matteert , zichtbaar poriën verfijnt en zorgt voor een subtiele geur.

    Je brengt het product 2 keer per dag aan op een vochtig gezicht. Masseer lichtjes en accentueer voorhoofd, neus en kin. Grondig afspoelen. Vermijd de oogcontouren. Als je er last van krijgt dan minder vaak aanbrengen. Zelf gebruik ik dit met een roterende gezichtsbortstel. Altijd handig !! Dit geeft me wel het idee dat ik mijn gezicht goed heb gereinigd na een hele dag met make-up op of zonder make-up. Geloof me ook al ga je naar buiten en je maakt je gezicht schoon wil je niet weten wat voor bacteriën er op zitten. Een tip gebruik je eigen handdoek, zo voorkom je meer bacteriën van iemand anders .

    Het is een doorzichtige gel die lekker op de huid aanvoelt. Zodra het in contact komt met water gaat het een beetje schuimen. Je hebt trouwens maar een klein beetje nodig. De geur is neutraal.(best lekker voor een reinigingsgel). Ik gebruik hem zelf 2 keer per dag. In de ochtend en  in de avond aan voordat ik naar bed ga. Na gebruik voelt me gezicht de hele dag lekker zacht aan ( net als babybilletjes hihihih). Ik raad hem zeker aan dames.

    Heb jij al eens deze reinigingsgel geprobeerd?

    Nivea micellair water sensitive & verzorgend

    Dit is ook een van mijn favoriete micellair water die ik vrijwel dagelijks gebruik. Nivea Essentials sensitive & verzorgend micellair water met Dexpanthenol & Druivenpitolie: De 3in1 formule verwijdert oog make-up, reinigt het hele gezicht grondig en hydrateert de huid. Het helpt de 3 tekenen van een gevoelige huid te verminderen. 1. Roodheid. 2. Trekkerig gevoel. 3 . Droogheid.

    Wat is panthenol? Naast het feit dat het huidherstel bevordert, is het ook een goede vochtinbrenger. Zodra je dit aanbrngt zwellen de huidcellen iets op waardoor de huid zachter aanboelt en meer elastisch wordt.

    Ik gebruik dit ’s morgens en ’s avonds op een wattenschijfje en masseer dit met ronddraaiende bewegingen op me gezicht. Ogen gesloten houden. Wrijven en afspoelen niet nodig.

    Hier zitten ook geen kleurstoffen, parabenen of parfum in altijd goed gelukkig. Dit is een fles van 200 ml en kan je heel lang mee doen.

     

     

     

    Wat is jou favoriete reinigingsproduct en welke zou je willen uit proberen ??

     

     

     

     

     

    Geef een reactie

