Deze 6 trends van 2016 moet je zien!

Trends komen en gaan. Het is weer tijd om terug te kijken op afgelopen jaar. Zoveel trends zijn voorbij gekomen. Dit zijn de 6 trends die ik heb verzameld die mij opvielen en leuk leken om met jullie te delen.  De Kardashians zijn volop actief bezig actief geweest ook hun zusje Kylie Jenner, echte stijliconen. Wat zouden we zonder ze moeten? De lijst was best lang maar heb een korte selectie gemaakt.

1. Zara Spijkerjas

Dit was echt een fashion item van 2016. Wauw dit ging massaal over de toonbanken en was bijna bij alle Zara stores uitverkocht.  Zelf vind ik het best mooi bij iemand staan maar toch hem ik heb niet in de kast hangen.

5252012400_2_4_1

2. Chokers

De choker maakt je outfit af. Zelf heb ik er nog geen gekocht. Was dit wel van plan maar het is er nog nooit van gekomen. Ook zie je de choker bij vele webwinkels voorbij komen. Dit deed mij aan vroeger denken toen ik nog een kleine meid was van 12 jaar die toen al een choker om me nek had en dit zo stoer vond haha. Maar nu vind ik het wel aan een kant leuk maar als je het weet te combineren maar aan de andere kant lijkt het wel een hondenketting om je nek. Met dank aan Kendall Jenner.

110-4131-saks-fifth-ave-presents-del-toro-chandler-parsons-event-1446493768

3. Kim Kardashian Braid

Als je in de ochtend voor de spiegel staat zul je niet zo snel denken aan dit kapsel. Afgelopen jaar was dit een echte trend. Vroeger werd het vooral gezien als een kapsel voor jonge meisjes, nu is het hip voor iedereen! Het is wel wat meisjesachtig maar het heeft ook iets stoers en wat vrouwelijks. Enkel wat je nodig hebt zijn vlechtskills.

15823340_320947014965385_2958579989320984219_n

4. Pokémon go

Het was niet te missen afgelopen zomer: Pokémon Go. De animaties kregen weer een nieuw leven door de game waarbij je in de buitenlucht de beestjes moet vangen. Je zag mensen overal aan de wandel. Dit was een ware hype. Gelukkig is het weer over. Jong en oud was hiermee bezig.

508800-pokemon-go

5. Highlighting

De highlighter is zo’n essentieel onderdeel van je make-up kit geworden. Iedere keer verscheen er een andere trend om je te vertellen dat er weer een manier was om je gezicht een nog mooiere glow te geven. Tegenwoordig lijken vrouwen wel glimmende kakkerlakken.

highlighting

6. Off-the shoulder tops en jurken

Iedereen ging massaal bloot met de schouders; het nieuwe sexy.

off-the-shoulder-top

Xxx

Beautydialyblog

Geef een reactie

