Review: Starbucks Chillmoment

Paar weken geleden werd ik gekozen om de nieuwe Starbucks Chilled Classics uit te proberen. Ik kreeg een bericht en mocht mijn pakket komen ophalen op een kiala punt.. hoe leuk..

Ik heb de doos uitgepakt en dit zat vol met bekertjes en kaartjes die ik moet uitdelen waar je een gratis bekertje starbucks kunt halen bij de Albert Heijn hoe leuk is dit! Wie is er nu niet dol op Starbucks? Ook kreeg ik een paar drankjes om zelf uit te proberen..

Zelf ben ik niet zo van de koude koffie maar ik moet zeggen dat dit echt een heerlijk drankje is als het echt warm weer is of als je even net wat energie nodig hebt op werk , school of in de trein onderweg naar huis bent..

Dit is mijn favoriet op dit moment. Caramel Machiato. Ik moet het een en ander nog uitdelen en uittesten maar ben heel erg benieuwd en heel blij dat ik hiervoor uitgekozen ben.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,
Beautydialyblog

Geef een reactie

