Preview: CATRICE ICONAILS

Met trots presenteert CATRICE haar nieuwe nagellak assortiment: ICONails. De innovatieve nagellak formule, verkrijgbaar in 36 prachtige kleuren, verzekert je van een perfecte gel glans en maximale houdbaarheid. De nagellakken , die verrijkt zijn met acai olie, hebben hoogglans finish door het gebruik van de GLOSS  SEAL’ R TM technologie. Het nieuwe professionele kwastje maakt aanbrengen eenvoudig en precies. Deze blijft tot wel 7 dagen zitten zonder top coat. Vanaf mei worden de Ultimate Nail Lacquers van CATRICE vervangen door de ICONails. Klik en neem snel een kijkje wat daarvoor in de plaats komt. 

CATRICE_ICONails.jpg

CATRICE_ICONails_no. 05_application2.jpg

De dop is vierkant en wat ik zie is dat je deze er van af kan halen zodat het makkelijk is. Ik zie het nut hier niet echt van in want een kleinere dop is wel makkelijker en ligt makkelijker in de hand natuurlijk dan een vierkante dop.  Ik vind het ontwerp van de flesjes heel erg leuk en simpel. Zeer aantrekkelijk voornamelijk de lichtere kleuren vind ik heel erg mooi en spreekt me aan.  Ook de roze tinten lijken me erg mooi om te kopen om mijn teennagels mee te lakken.

Consumentenadviesprijs €2,99

De ICONails Gel Top Coat met hybride technologie is ideaal voor het behoud van kleur en glans tot wel 10 dagen. De top coat creëert een krachtige gel glans beschermlaag bovenop je nagellak waardoor deze langer blijft zitten.  Consumentenadviesprijs €3,59.

Catrice ICONails Gel Top Coat

 

Ga jij deze nieuwe kleuren uitproberen voor het zomerseizoen?

2 thoughts on “Preview: CATRICE ICONAILS

Geef een reactie

