REVIEW: CATRICE ICONAILS NAGELLAK

Eerder schreef ik over CATRICE die met haar 36 nieuwe prachtige kleuren lanceert in het assortiment: ICONAILS. In dit artikel laat ik jullie de nagellakjes zien die ik heb gekregen van het persbureau. Ik heb 2 verschillende kleuren lakjes van CATRICE ICO NAILS mogen ontvangen, namelijk een lichtroze en een donkerrode. Waarom ik zo enthousiast ben over deze lakjes komt door de fijne applicator en de prachtige finish. Wil je swatches zien van deze mooie CATRICE ICO NAILS lakjes, kijk dan gauw mee !

Ik heb de 2 lakjes, namelijk in de kleur 08 Catch Of The Day en 03 Caught On The Red Carpet mogen ontvangen. Dit zijn 2 verschillende kleuren, maar deze had ik nog niet in mijn bezit. Dit zijn de CATRICE ICO NAILS lakjes met een nieuw kwastje wat aanbrengen van de nagellak een stuk makkelijk moet maken.

Allereerst de kleur Caught On The Red Carpet , een donkerrode kleur met een prachtige finish. Een lakje met een perfecte gel glans en maximale houdbaarheid tot wel 7 dagen!

 

Hier zie je de nagellak aangevracht op mijn nagels. Hier heb ik 1 laagje aangebracht , de dekking is perfect vind ik ! Hij heeft een hele mooie finish, en dit is zeker wat ik zoek geen topcoat nodig en droogt heel erg snel op.

 

Dit is de kleur Catch Of The Day, een licht roze gel lak…heel erg mooi ook !

Zelf vind ik de lakjes heel erg mooi. De lakjes van CATRICE kosten €3,99 en zijm te koop bij de Kruidvat. Wat vinden jullie hiervan?

Geef een reactie

