mini review catrice lente/zomer 2018 producten +eerste indruk

Vandaag laat ik jullie de nieuwe producten zien van de Catrice lente/zomer 2018 collectie. Ik heb een aantal producten mogen ontvangen en deze heb ik voor jullie getest. Ben je nieuwsgierig geworden klik dan verder.

Prisma chrome lipstick €4,99

Het allereerste product die ik voor jullie heb getest is de prisma chrome lipstick, dit is de nieuwe lijn van Catrice. Dit is de kleur 050 Mystical Mermaid. De kleur is een beetje paars/donkerbruin en doet me denken aan de ruimte/heelal, in de lippenstick zitten glitters in verwerkt. In de kleur groen/blauw. Het is een donkere kleur , het glanst heel erg maar vind het niet erg netjes uitzien maar meer slordig als je het op je lippen hebt.

Spectra light effect nail lacquer €3,59

Catrice lanceert deze nieuwe Spectra Light Effect Nail Lacquers, nagellakken met een speciaal holografisch en duochrome effect. Ik mocht de kleur 03 Irregular Galaxies voor jullie testen. Dit is een hele bijzondere combinatie van donkerblauw en paars met glitters.

Ik vind het best een bijzondere nagellak , op het eerste oog lijkt de nagellak gewoon blauw maar als je jouw nagels schuin houdt in het licht dan is het zichtbaar dat er ook wat paars in zit.

Wat ik jammer vind is dat bij het aanbrengen van de eerste laag lijkt hij slecht te dekken, maar bij de tweede laag dan komt de kleur mooi uit. Hij droogt snel op en blijft lang op je nagels zitten. Dit vind ik ook wel belangrijk dat niet als je gaat douchen of afwassen dat de nagellak gaat schilferen. Dat ziet niet in mijn ogen netjes uit.

ATRICE LUXCHROME FOIL EFFECT POLISH – LIQUID SILVER

Wat ik ook kreeg opgestuurd van CATRICE zijn ook deze nagellakken en daar zat de nieuwe CATRICE Luxchrome Foil Effect Polish in Liquid Silver in . Dit schijnt je nagels een spiegelglanseffect te geven. Hier ben ik heel erg nieuwsgierig naar geworden.

Catrice adviseert om als eerste de Luxchrome 2in1 Base & Top Coat aan te brengen voordat je met de zilverkleurige nagellak kunt afwerken. Dit had ik niet geweten omdat ik dacht dat dit de basis was.

Ik vind de nagellak op het eerste oog heel normaal uitzien. Niet echt iets bijzonders. Ik vind het nogal slordig en troebel uitzien. Je hebt een klein beetje nodig.

HD liquid coverage precision concealer €6,99

Dit vind ik een heel erg bijzonder product waar ik al heel lang naar op zoek ben. Met de ultrafijne applicator breng je de concealer uiterst nauwkeurig aan. De textuur zorgt voor een perfecte dekking .Deze is verkrijgbaar in 3 verschillende naturel tinten. Ik zou dit zeker gebruiken voor het omlijnen van mijn wenkbr auwen dan eventueel deppen met een kwastje.

S

hake & seal top coat €3,59

Dit is een prachtig toapcoat die als je schudt die een glitter festijn wordt. Ik vind hem heel erg mooi hoe het eruit ziet. Het is een top coat met glitter. Thats it. Dit is de kleur 02 Deep Blue Sea.

Q: Wat vinden jullie van deze producten?Lijkt het jullie iets?

Dit artikel bevat toegezonden producten.

4 gedachten over “mini review catrice lente/zomer 2018 producten +eerste indruk

Plaats een reactie